Klachtenregeling Bakker Van der Meij Management & Advies 

Bakker Van der Meij Management & Advies, Oosterduinen 26, 2211 ZB Noordwijkerhout 

Overwegende 

Het is belangrijk om zorgvuldig om te gaan met een opdrachtgever/klant. Daarom kun je met een eventuele klacht over de uitvoering van een cursus, training, workshop, begeleidingstraject of interim-opdracht bij mij terecht als bespreking van jouw onvrede niet tot een bevredigend resultaat leidt. 

Artikel 1 Begrippen 

  • Opdrachtgever/klant: De organisatie of het organisatieonderdeel waarmee Bakker Van der Meij Management & Advies een overeenkomst sluit voor het afnemen van een opleiding (cursus, training, workshop, begeleidingstraject of interim-opdracht). 

  • Klacht: Iedere schriftelijke uiting van onvrede over een cursus, training, workshop, begeleidingstraject of interim-opdracht, dan wel over de trainer/opleider, gericht aan de eigenaar/trainer met het verzoek om een onderzoek in te stellen en een oordeel te vellen. 

  • Klager: Degene die een schriftelijke klacht bij de eigenaar/trainer heeft ingediend. 

Artikel 2 Ontvankelijkheid 

2.1 Je kunt tot een maand na afsluiting van de opleidings-, begeleidingsactiviteit of interim-opdracht een schriftelijke klacht indienen over de uitvoering of begeleiding. 

2.2 Klachten worden altijd vertrouwelijk behandeld. 

2.3 De geregistreerde klachten worden voor een periode van 3 jaar bewaard. 

Artikel 3 Taak van de eigenaar/trainer 

Als eigenaar/trainer heb ik de taak om de ingediende klachten te onderzoeken en daarover een oordeel te geven. Dit oordeel heeft de vorm van een advies aan de klager. 

Artikel 4 Klachtenprocedure 

4.1 Ben je niet tevreden over onze dienstverlening? Heb je een klacht? Dat is natuurlijk vervelend. Daarom help ik je graag zo snel mogelijk als je een klacht hebt. 

4.2 Als je een klacht bij mij indient, neem ik dezelfde week nog contact op. We spreken dan samen af hoe we de klacht oplossen. Komen we er niet uit? Dan kun je een officiële klacht indienen. Dat kan op twee manieren: 

  • Je stuurt een mail naar: birgitha.bakker@bakkervandermeij.nl 

  • Je stuurt een brief naar: 

Bakker Van der Meij Management & Advies 

t.a.v. Birgitha Bakker 

Oosterduinen 26 

2211 ZB Noordwijkerhout 

4.3 Nadat de klacht is ingediend, krijg je binnen 1 week een bericht dat jouw klacht bij Bakker Van der Meij Management & Advies is ontvangen. 

4.4 Ik onderzoek de ontvankelijkheid van de klacht. Is de klacht niet ontvankelijk, dan laat ik dit schriftelijk en gemotiveerd aan je weten. 

4.5 Is de klacht wel ontvankelijk, dan zal ik een schriftelijke reactie op deze klacht geven. Ik stuur een afschrift daarvan aan je. 

4.6 Ik streef ernaar jouw klacht binnen 4 weken te behandelen. Mocht dit niet lukken, dan laat ik dit binnen 21 dagen na ontvangst van de klacht weten en geef ik een indicatie wanneer ik verwacht de klacht af te handelen. 

Artikel 5 Reactie Eigenaar/Trainer 

5.1 Ik stuur binnen 4 weken na ontvangst van de klacht een afschrift van mijn reactie aan jou. 

5.2 Alle consequenties die uit deze reactie voortkomen, worden schriftelijk vastgelegd en zowel aan jou als aan mij verstuurd. 

Scroll naar boven